SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tina” ze zmienionym layoutem, modelkami XL i ceną wyższą o 10 groszy

W środę, 19 lipca w kioskach pojawi się odświeżony dwutygodnik „Tina”  (Wydawnictwo Bauer). Zmienił się layout, pojawiły nowe rubryki, a cenę podniesiono o 10 groszy.

Nowa „Tina” zawiera teraz więcej materiałów poświęconych modzie, kuchni i zdrowiu. Rubrykę „Moda” powiększono o dwie dodatkowe strony (znalazły się na nich m. in. sesje z udziałem modelek w rozmiarze XL oraz „Lekcja stylu dla dojrzałych kobiet”). Nowością w dziale „Kuchnia” są rubryki poświęcone zdrowej kuchni, niedzielnym obiadom oraz „Leksykon kulinarny”, poświęcony jednemu produktowi, który pojawia się w przepisach w danym wydaniu.

Powiększono także dział „Zdrowie”: w odnowionym wydaniu redakcja zamieszcza więcej tekstów związanych z poprawą kondycji fizycznej i umysłowej. Znika za to dział „Prawo”, zastąpiony nową dwustronicową rubryką „Oszczędna i bezpieczna”. Uzupełnić ją będą aktualności prawne i odpowiedzi ekspertów na listy czytelniczek.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

- Zmiany wprowadzono po analizie wyników dwuczęściowych, pogłębionych badań fokusowych, przeprowadzonych na terenie całej Polski, które umożliwiły wyjątkowo dokładne poznanie zarówno grupy docelowej, jak i jej oczekiwań - komentuje Maciej Brzozowski, dyrektor PR wydawnictwa Bauer Media.

Nowa Tina ma teraz odświeżoną, nowocześniejszą makietę, w której najważniejsze treści wyróżnione są teraz ramkami i barwnymi aplami. Krój i rozmiar czcionki pozostał niezmieniony. Zrezygnowano z kolorowej, odwracającej uwagę od treści, nawigacji pisma na rzecz spójnych i czytelnych nazw poszczególnych działów. Za zmiany odpowiada dyrektor artystyczna wydawnictwa Marta Kolarz.

Zmiany wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę. Nowa Tina kosztuje teraz 1,69 zł (dotychczas 1,59).

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w pierwszym kwartale 2017 roku „Tina”  sprzedawała średnio 187 330 egz.

Dołącz do dyskusji: „Tina” ze zmienionym layoutem, modelkami XL i ceną wyższą o 10 groszy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl