SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tinder z pierwszą globalną kampanią reklamową

Pod hasłem „It Starts with a swipe” aplikacja randkowa Tinder startuje z pierwszą w swojej historii globalną kampanią reklamową.

Komunikacja Tindera kierowana jest do osób z pokolenia Z. Insightem są badania przeprowadzone wśród użytkowników aplikacji, z których wynika, że poszukują na Tinderze głównie długotrwałego związku. Stałych partnerów czy partnerek w aplikacji szuka 31 proc. osób z Gen Z i 40 proc. wśród wszystkich użytkowników, a jedynie 14 proc. wchodzi na Tindera, ponieważ szuka przelotnego romansu. 

"It Starts With A Swipe" pokazuje jak wiele możliwości dla osób każdej płci i orientacji oferuje aplikacja.

W żartobliwej konwencji Tinder prezentuje kolejne etapy związków - od pierwszej wspólnej nocy, przez zostawienie szczoteczki u zębów u tej drugiej osoby, po okres, gdy miło milczy się w swoim towarzystwie.

Spoty wyreżyserował Pol Kurucz, produkcją zajęło się Early Morning Riot. Kreację przygotowała agencja Mischief @ No Fixed Address.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w styczniu br. Tindera odwiedziło 1,25 mln internautów, spędzając średnio po godzinę, 18 minut i 59 sekund.

Dołącz do dyskusji: Tinder z pierwszą globalną kampanią reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl