Za 12 milionów funtów rocznie Tinder pojawi się na koszulkach Manchesteru United
Według nieoficjalnych informacji randkowy serwis Tinder porozumiał się z władzami klubu piłkarskiego Manchester United. W ramach umowy na rękawie koszulek piłkarzy pojawi się logo Tindera, a spółka zapłaci rocznie za tę promocję 12 milionów funtów.
Tider jest aplikacją społecznościową pozwalającą użytkownikom w prosty sposób kontaktować się ze sobą i umawiać na spotkania. Platforma jest popularnym narzędziem wykorzystywanym do randkowania.
Według twórców aplikacji obecnie korzysta z niej globalnie ponad 50 mln internautów wykonujących w niej każdego dnia ponad 1 mld rozmaitych działań.
Teraz, jak donosi serwis Mail Online opierając się na własnych źródłach Tinder sfinalizował rozmowy z Manchesterem United w sprawie umowy reklamowej. Zgodnie z nią na rękawie koszulek piłkarzy tej drużyny miałoby się pojawić logo Tindera.
Jak informuje Mail Online za taką formę promocji Tinder ma zapłacić rocznie 12 mln funtów. Nie wiadomo jednak na jak długi okres ma opiewać kontrakt.
Według zestawienia firmy doradczej Brand Finance Manchester United dysponuje najbardziej wartościową marką piłkarską na świecie, która jest wyceniana na 1,55 mld euro.
Dołącz do dyskusji: Za 12 milionów funtów rocznie Tinder pojawi się na koszulkach Manchesteru United