Tomasz Bączek head of brand departamentu marketingu Wakacje.pl
Tomasz Bączek 18 października obejmie stanowisko head of brand w departamencie marketingu Wakacje.pl (Grupa Wirtualna Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Bączek obecnie jest kierownikiem działu marketingu Wirtualnej Polski. Na nowym stanowisku będzie podlegał Katarzynie Walczak, która zarządza departamentem marketingu Wakacje.pl.
Informację potwierdził Michał Siegieda, dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR Grupy WP.
Tomasz Bączek z Wirtualną Polską związany jest od 2003 roku. Był specjalistą ds. marketingu, a od 2009 roku jest kierownikiem działu marketingu. Na początku 2019 roku został także head of marketing B2C growth.
Wakacje.pl to spółka zależna Wirtualnej Polski Holding.
Czytaj też: Wirtualna Polska i Grupa Polsat Plus rekordowo drogie na giełdzie, zyskują na reklamach i podwyżkach cen
W pierwszej połowie br. przychody Wirtualnej Polski Holding poszły w górę rok do roku o 52,3 proc. do 397,11 mln zł, a zysk netto - z 15,09 do 69,99 mln zł. Wynika to z poprawy sytuacji w reklamie internetowej i turystyce zagranicznej, którą zajmuje się spółka Wakacje.pl.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Bączek head of brand departamentu marketingu Wakacje.pl