Tomasz Kolanowski szefem innowacji w MEC Global
Tomasz Kolanowski, który od czterech lat związany jest z polskim oddziałem domu mediowego MEC (należącego do GroupM) awansował w międzynarodowych strukturach firmy. Objął nowo utworzone stanowisko global head of innovations & scalability.
W nowej funkcji Kolanowski pokieruje 10-osobowym zespołem data scientists i programistów pracujących w Warszawie. Będą oni realizować projekty dla wszystkich oddziałów MEC, zwłaszcza tych w USA i Europie Zachodniej. Wcześniej tworzyli regionalny zespół badawczy MEC. Projekty, które rozwijali na potrzeby Polski i regionu - jak choćby Ad Quantum (pomiar wpływu telewizji i internetu na efektywność kampanii), Webtrack (system pozyskiwania danych o efektywności kampanii internetowych wykorzystujący technologię trackingu non-cookie, integrujący dane zarówno z kampanii desktopowych, jak i mobilnych), czy Velocity (narzędzie do analizowania scenariuszy zachowań konsumenckich) - zyskiwały stopniowo międzynarodowy zasięg.
Tomasz Kolanowski będzie raportować do Stephana Bruneau, chief analytics and insight officera w MEC.
W MEC pracuje od 2011 roku. Przez ostatnie trzy lata zajmował stanowisko analytics & insight directora MEC na region Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pełnił analogiczną funkcję w polskim oddziale w MEC.
Zanim dołączył do MEC, przez blisko cztery lata pracował w domu mediowym Universal McCann w Londynie. Wcześniej był też związany z polskim oddziałem tej agencji, pracował również w AGB Nielsen Media Research (obecnie Nielsen Audience Measurement).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kolanowski szefem innowacji w MEC Global