Tomasz Kosko awansował na kierownicze stanowisko w Polpharmie
Tomasz Kosko, dotychczas pełniący funkcję senior consumer communication team managera awansował na stanowisko head of consumer communication team w firmie farmaceutycznej Polpharma - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Stanowisko, na które awansował Tomasz Kosko to nowa funkcja w Polpharmie. Odpowiada on za całość procesów komunikacji konsumenckiej, w tym głównie komunikację tv, digital i wszystkie inne konsumenckie kanały, analitykę efektywności, ekonometrię, PR oraz kreację i produkcję komunikacji, w tym za współpracę z agencjami mediowymi, reklamowymi, digitalowymi, PR, domami produkcyjnymi itp.
Kosko w Polpharmie pracuje ponad 8 lat. Zaczynał jako media manager. Po pięciu latach został senior consumer communication team managerem.
Wcześniej przez ponad dwa lata pracował w USP Zdrowie jako senior media specialist. Przedtem był senior media plannerem/buyerem w domu mediowym Zenith (Publicis Media), a także pracował w PanMedia Western (obecnie MullenLowe MediaHub).
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.
Polpharma jest jednym z największych reklamodawców w Polsce. W styczniu i lutym br. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wynosiły 71,92 mln zł, o 40,4 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kosko awansował na kierownicze stanowisko w Polpharmie