Tomasz Kot wśród Romów reklamuje mobilny internet w Netii (wideo)
Netia rozpoczyna promocję mobilnego internetu. Akcji towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą jest aktor Tomasz Kot.
W ramach promocji od 6 sierpnia użytkownicy internetu i telefonu Netii na jej własnych łączach i liniach uwolnionych w ramach LLU będą mogli bezpłatnie korzystać z mobilnego internetu, a pozostali klienci operatora zapłacą za tę usługę 9,90 zł miesięcznie za limit 100 MB, a 29 - za 1 GB). Użytkownicy, którym wyczerpie się pakiet transferu danych, będą mogli doładować go przez internet lub telefonicznie, płacąc 19 zł za 100 MB, a 40 zł za lub 1 GB.
Promocję wspiera kampania reklamowa, w której aktor
Tomasz Kot występuje jako głowa rodziny Romów
kojarzących się tradycyjnie z częstym przemieszczaniem. Akcja
ruszająca 6 sierpnia obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN,
TVP3, TV4, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat
Sport, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat News, Discovery (Channel,
Sience, World, Animal Planet), prasę (m.in. Gala, Tele Tydzień,
Gazeta Wyborcza, Wprost, Angora) oraz wybrane kina.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa
Brasil, a planowaniem mediów zajmuje się dom
mediowy Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot wśród Romów reklamuje mobilny internet w Netii (wideo)