SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Sianecki podnosi widownię TVN 24

Nowy program Tomasza Sianeckiego “Ciąg dalszy nastąpił” ogląda w niedzielne popołudnia średnio 290 tys. widzów. To więcej niż kanał TVN 24 gromadził w tym paśmie rok wcześniej, ale mniej niż ogląda wtedy konkurencyjne TVP Info.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla serwisu Wirtualnemedia.pl wynika, że udział TVN 24 w czasie emisji programu (nadawany jest on w niedziele o 13.30) wynosi 2,36 proc. w grupie 4+ i 1,54 proc. w komercyjnej 16-49.

W analogicznym okresie ub.r. informacyjna stacja w tym paśmie miała 170 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 1,42 proc. i 1,03 proc.

Mimo wzrostu oglądalności, kanał TVN 24 przegrywa w czasie emisji “Ciąg dalszy nastąpił” ze stacją TVP Info, która gromadzi wtedy 340 tys. oglądających.

Program Tomasza Sianeckiego powtarzany jest w soboty o 21.00. Dotychczas pokazano tam dwa odcinki magazynu – ich widownia wyniosła 210 tys. osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że “Ciąg dalszy nastąpił” oglądają głównie kobiety, widzowie między 35. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W magazynie Tomasz Sianecki wraca do wydarzeń, które miały miejsce dokładnie 10 lat temu. W  programie prezentowane są archiwalne fragmenty materiałów z “Faktów”, autorzy pokazują także, jaki był ciąg dalszy głośnych dekadę temu spraw.


Oglądalność “Ciąg dalszy nastąpił” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
16-01-2011 343 773 2,86% 2,33%
23-01-2011 254 786 2,12% 1,21%
30-01-2011 265 617 2,12% 1,12%
Średnia 287 985 2,36% 1,54%


Widownia konkurencji w czasie emisji programu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP Info 340 319 2,79% 1,62%
TVN 24 – Ciąg dalszy nastąpił 287 985 2,36% 1,54%


Widownia sobotnich powtórek

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
22-01-2011 181 599 1,20% 0,60%
29-01-2011 231 156 1,54% 1,31%
Średnia 206 333 1,37% 0,96%


Profil widowni “Ciąg dalszy nastąpił”

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 43,26% 90
Kobiety 56,74% 109
Wiek  4-9 1,20% 20
 10-15 0,06% 1
16 - 19 0,36% 6
20 - 24 1,14% 15
25 - 29 2,90% 33
30 - 34 1,42% 17
35 - 39 7,66% 104
40 - 44 8,29% 129
45 - 49 4,74% 69
50 - 54 11,20% 139
55 - 59 21,35% 275
60 39,69% 197
Wlk. miasta Wieś 6,80% 17
< 50 tys. 37,48% 156
50-100 tys. 20,60% 240
100-200 tys. 12,01% 149
> 200 tys. 23,11% 115
Zawód Top management 10,73% 124
Pracownicy średniego szczebla 27,06% 180
Pracownicy fizyczni i rolnicy 8,32% 42
Emeryci 45,13% 176
Inni 8,76% 29
Wykształcenie Podstawowe 34,35% 76
Średnie 45,71% 155
Wyższe 18,68% 149
Inne 1,25% 10


 

Dołącz do dyskusji: Tomasz Sianecki podnosi widownię TVN 24

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomaszek
Po tych "sondażach" widać że Tomaszek to taki pieszczoch - bawidamek .....moherowych beretów :P :D
No właściwie z papuchy to taki słodziutki niuniek :P
Czyli Tomaszek podbiera widownie Tadziowi z Torunia :P :D
0 0
odpowiedź
User
Gembal
Nie jest trudno podnieść widownię telewizji informacyjnej w środku niedzieli.
0 0
odpowiedź
User
dd
program zapowiadal sie bardzo ciekawie, niestety okazal sie strasznie denny, tabloidowy i malo powazny
0 0
odpowiedź