Toni Hyyryläinen reklamuje Nordea Profit Plus
W sobotę, 15 marca, rusza telewizyjna kampania reklamowa polisy Nordea Profit Plus.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy, w którym ponownie wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena. W spocie wykorzystywany jest również motyw "cube" (charakterystycznego sześcianu), który z dużym sukcesem został wprowadzony w komunikacji dotyczącej konta osobistego Nordea Spektrum w styczniu br. W obecnej kampanii "cube" jest elementem tworzącym ścieżkę inwestycyjną, po której kroczy Toni. Ścieżka w symboliczny sposób ilustruje cechy produktu inwestycyjnego. Kostki jako stopnie prowadzące do zysku na jej końcu, podkreślają przewagę nad konkurencją.
Realizację kampanii ze strony Banku Nordea prowadzi Sławomir
Ronkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji. W Hand
Made za przygotowanie kampanii odpowiada team kreatywny: Radek
Jakubiak (copywriter) i Grzegorz Karwala (art director) oraz Joanna
Pająk (account manager) i Artur Lalewicz (client service director).
Spot wyreżyserowany został przez Piotra Rzeplińskiego. Produkcję
filmową przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Kampania
telewizyjna prowadzona będzie w TVN 24, oraz kanałach Discovery i
wybranych stacjach tematycznych (AtMedia).
Kampania obejmuje także działania w prasie (ogłoszenia prasowe oraz
inserty m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce i Metrze) oraz
materiały w placówkach banku.
Kampanię przygotowała agencja Hand Made, media zakupił dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Toni Hyyryläinen reklamuje Nordea Profit Plus