TP SA najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji
Telekomunikacja Polska SA jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej - wynika z badania Futbol.Baromter przeprowadzonego przez firmę Pentagon Research. Na TP SA wskazało 73 proc. respondentów.
Powodem wygranej tej firmy była m.in. intensywna kampania reklamowa marki TP, w której został wykorzystany wizerunek reprezentantów Polski.
Drugie miejsce przypadło marce Tyskie, która uzyskała 63 proc. wskazań. Rezultat tej wchodzącej w portfolio Kompanii Piwowarskiej marki wiąże się z ponowieniem akcji wywieszania "Flag Tyskich", wspierającą działania sponsoringowe.
Rozpoznawalność marki Puma, której logotyp jako jedyny widnieje na strojach reprezentacji Polski wyniosła 58 proc., co dało jej pozycję trzecią. Dalej uplasowały się takie marki jak Śnieżka (31 proc.), Kreisel (18 proc.), Fakro (12 proc.), Compensa (9 proc.), Expect (8 proc.) i Hoermann (6 proc.).
Badanie przeprowadzone zostało w dniach od 3 do 5 października br. na próbie 731 osób.
Dołącz do dyskusji: TP SA najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji