SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Triple PR wspiera wejście platformy Tealium na polski rynek

Ceentrals, oficjalny partner Tealium na polskim rynku, powierzył agencji Triple PR obsługę komunikacyjną działań dla platformy. .

W ramach współpracy Triple PR będzie odpowiadać za realizację działań zwiększających rozpoznawalność Tealium na polskim rynku, budowanie świadomości, jakie niesie wdrożenie platformy wśród specjalistów z obszarów retail, e-commerce oraz marketingu.

Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu media relations i SoMe oraz content marketing, a także za organizację eventu skierowanego do osób zarządzających w firmach z branży e-commerce oraz dyrektorów marketingu.

Strategiczne doradztwo dla klienta świadczyć będzie Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca agencji, specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacyjnych w oparciu o autorską metodę wykorzystującą metodologię design thinkingu.

O jakość obsługi klienta zadba Magdalena Dymek, senior PR manager, a kontakty z klientem i działania komunikacyjne koordynować będzie Paulina Woźniak, senior PR consultant.

Tealium to amerykańska firma, założona w 2008 roku w San Diego w Kalifornii, oferująca rozwiązania do zarządzania tagami korporacyjnymi, centrum API, platformę danych klientów z uczeniem maszynowym i produkty do zarządzania danymi.

Partnerem Tealium na polskim rynku jest Ceentrals – firma consultingowa z zakresu e-comemrce i digital marketingu. 

Dołącz do dyskusji: Triple PR wspiera wejście platformy Tealium na polski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl