Trudności w wyszukiwarkach
72 procent amerykańskich internautów korzystających z wyszukiwarek napotyka w nich na różne trudności.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie Kelton Research przeprowadzone na zlecenie firmy Autobytel Inc., takie trudności to niemożliwość uzyskania poszukiwanych informacji i rosnąca w związku z tym niecierpliwość i frustracja.
3/4 internautów dotkniętych takimi problemami odchodzi od komputera nie uzyskując poszukiwanej wiedzy.
Prawie 40 procent badanych określiło odszukanie w najpopularniejszych wyszukiwarkach, takich jak Google czy Yahoo, prawidłowych i odpowiednich dla nich informacji na tematy związane z samochodami, jako kłopotliwe i zabierające sporo czasu. Pretensje dotyczyły tutaj głównie zalewu wyników w wyszukiwarkach oraz przewagi wyników sponsorowanych.
Co więcej, prawie 3/4 takich osób zrezygnowało z zakupu samochodu, gdyż uznało cały proces za zbyt kłopotliwy i frustrujący.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Trudności w wyszukiwarkach