Tuning i mandaty promują nowe sosy whopperowe w Burger Kingu
Rozpoczęła się promocja nowych sosów do whopperów w Burger Kingu. Akcja jest prowadzona zarówno w internecie, jak i restauracjach tej sieci.
W ramach promocji nowych sosów whopperowych w Burger Kingu uruchomiono serwis internetowy burgertuning.pl. Na stronie trwa konkurs, w którym należy rozwiązać quiz motoryzacyjny i kreatywnie odpowiedzieć na pytanie. Autor najoryginalniejszej wypowiedzi wygra 15 tys. zł na tuning auta w wyspecjalizowanym warsztacie.
Natomiast w samych restauracjach Burger King każdy, kto podczas składania zamówienia na zestaw z nowym sosem pokaże mandat, ale jednocześnie obieca poprawę, otrzyma powiększenie zestawu za darmo. Ta oferta nosi nazwę „Niepokorni dostają więcej”.
Koncepcję kreatywną promocji – zaplanowanej do 28 czerwca – i stronę burgertuning.pl przygotowała agencja FireFly Creation, która również zajmuje się realizacją kampanii. Natomiast działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.
Dołącz do dyskusji: Tuning i mandaty promują nowe sosy whopperowe w Burger Kingu