SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały Discovery w ofercie sponsorskiej Premium TV

Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media wprowadzi zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego Premium TV. Do portfolio dołączą także Discovery Channel i TLC.

Do pakietu multisponsoring kobieta dołączą kanały filmowo-serialowe: Ale Kino+, AXN Spin, Comedy Central oraz lifestylowe Domo+. Jednocześnie ofertę multisponsorską Premium TV wzbogacą dwie stacje z portfolio Discovery Media: Discovery Channel i TLC. Oba kanały będą dostępne w pakiecie multisponsoring miasta.

Discovery Channel wejdzie także w skład multisponsoring mężczyzna i do produktu kontekstowego męskie pasje. TLC wzmocni pakiety multisponsoring kobieta oraz lifestyle, dom, ogród.

Multisponsoring kontekstowy oferuje możliwość zakupu kampanii sponsorskiej przy programach o konkretnej tematyce oraz o najwyższych wskaźnikach dopasowania (affinity) w najpopularniejszych grupach docelowych. W ofercie znajdują się poniższe pakiety:  

·        Kobiece kino i seriale, Kulinaria, oraz Lifestyle, dom, ogród – to oferta skierowana do kobiet;

·        Męskie kino i seriale oraz Męskie pasje – to pakiety kontekstowe stworzone, aby dotrzeć do męskiej części widowni;

·        Młodzieżowa rozrywka – to pakiet skierowany do osób w wieku 13-29 lat.

Multisponsoring demograficzny daje możliwość zakupu dowolnej liczby billboardów w ramach sprofilowanych pakietów demograficznych, gwarantując jednocześnie szerokie dotarcie do najpopularniejszych grup docelowych i efektywność kosztową porównywalną do kampanii spotowej. W portfolio demograficznym znajduje się pięć produktów:

·        Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna i Multisponsoring miasta – to pakiety skierowane do miejskich grup docelowych, najbardziej pożądanych przez reklamodawców;

·        Multisponsoring zasięg MUX – gwarantuje zasięgowe dotarcie do widzów ogólnopolskich kanałów o naziemnej dystrybucji cyfrowej (TV Puls, Puls2, TTV, TVN7 oraz WP);

·        Multisponsoring zasięg kobieta+ – to najnowszy pakiet, wprowadzony jesienią ubiegłego roku. Umożliwia on komunikację z szerokimi kobiecymi grupami docelowymi.  

Dołącz do dyskusji: Kanały Discovery w ofercie sponsorskiej Premium TV

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam M.
Wow! Super info - niektórzy olewają sponsoring, a jest to efektywny sposób poszerzenia kampanii + dzięki pakietom multisponsoringowym jest to łatwe, proste i przyjemne :P
0 0
odpowiedź