TVN promuje wiosenną ramówkę. „Stawiamy głównie na internet”
Telewizja TVN rozpoczyna kampanię reklamową wiosennej ramówki. Promowane w niej będą przede wszystkim trzy formaty: „Project Runway”, „Sama słodycz” i „X Factor”.
- Główny nacisk w kampanii zewnętrznej postawimy na internet - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szafarz, dyrektor marketingu TVN.
Działania realizowane będą m.in. na dużych portalach, w mediach społecznościowych czy na Youtube. Poza tym w akcji promocyjnej wykorzystana zostanie prasa (pisma telewizyjne, magazyny lifestylowe, dzienniki), radio (m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio Eska), a także outdoor (nośniki wielkoformatowe).
- Budżet tegorocznej kampanii wiosennej jest podobny jak przy poprzednich - podkreśla Szafarz.
Szczegółów stacja nie ujawnia. Kreację TVN przygotował samodzielnie, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.
TVN realizuje też działania autopromocyjne, których elementem jest emitowany na antenie stacji od wczoraj spot wizerunkowy (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: TVN promuje wiosenną ramówkę. „Stawiamy głównie na internet”
propagandą między oczy