SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN promuje wiosenną ramówkę. „Stawiamy głównie na internet”

Telewizja TVN rozpoczyna kampanię reklamową wiosennej ramówki. Promowane w niej będą przede wszystkim trzy formaty: „Project Runway”, „Sama słodycz” i „X Factor”.

- Główny nacisk w kampanii zewnętrznej postawimy na internet - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szafarz, dyrektor marketingu TVN.

Działania realizowane będą m.in. na dużych portalach, w mediach społecznościowych czy na Youtube. Poza tym w akcji promocyjnej wykorzystana zostanie prasa (pisma telewizyjne, magazyny lifestylowe, dzienniki), radio (m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio Eska), a także outdoor (nośniki wielkoformatowe).

- Budżet tegorocznej kampanii wiosennej jest podobny jak przy poprzednich - podkreśla Szafarz.

Szczegółów stacja nie ujawnia. Kreację TVN przygotował samodzielnie, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.

TVN realizuje też działania autopromocyjne, których elementem jest emitowany na antenie stacji od wczoraj spot wizerunkowy (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: TVN promuje wiosenną ramówkę. „Stawiamy głównie na internet”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
BRAWO TVN,BRAWO..ramóweczka super
odpowiedź
User
karol
no w końcu zauważyliście Internet, lepiej późno niż wcale:-)
odpowiedź
User
Zbee
TVN nas nie zaskoczy
propagandą między oczy
odpowiedź