SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN widzi oznaki poprawy na rynku reklamy

Grupa medialna TVN ocenia, że w IV kwartale pojawiły się pierwsze oznaki poprawy na rynku reklamowym, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów. Równocześnie TVN poinformował, że jego przychody z reklamy telewizyjnej spadły w III kw. o 14% r/r i ocenił, że jest to dynamika zbliżona do zanotowanej przez cały rynek.

"Nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej netto wzrósł do 32,3% z 31,7% w analogicznym okresie 2008 r." - czytamy w informacji spółki. W ciągu dziewięciu miesięcy udział grupy TVN w rynku reklamy telewizyjnej utrzymywał się na poziomie 35%.

Powołując się na dane domu mediowego Starlink TVN podał, że w III kw. cały polski rynek reklamy skurczył się o 14% r/r do 1392 mln zł. Jedynym segmentem rynku, który zanotował wzrost wartości (o 1% r/r) był internet (190 mln zł). Wartość segmentu reklamy telewizyjnej spadła o 13% do 625 mln zł.

Onet.pl utrzymał udział w rynku reklamy display na poziomie ok. 30%, poinformowała grupa w prezentacji.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 178,16 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 276,04 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1443,01 mln zł wobec 1305,01 mln zł.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: TVN widzi oznaki poprawy na rynku reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl