SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP będzie emitować „Wiadomości”, „Teleexpress” i „Panoramę” w TVP Info. Jacek Kurski: Krosowanie niektórych pasm

Od końca sierpnia TVP będzie pokazywać swoje główne programy informacyjne „Wiadomości", „Panoramę" i „Teleexpress" również na antenie TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Z punktu widzenia budowy tożsamości marki i siły TVP Info, które idzie jak burza w górę, będzie to dobre - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP.

Jacek Kurski, prezes TVP - fot. akpa Jacek Kurski, prezes TVP - fot. akpa

Jak już informowaliśmy, jesienna ramówka TVP rozpocznie się w poniedziałek, 21 sierpnia br. - m.in. tego dnia TVP2 rozpocznie emisję nowych odcinków seriali „Barwy szczęścia” i „Na sygnale”.

Od tego dnia nastąpią również zmiany w emisji codziennych serwisów informacyjnych Jedynki i Dwójki, które w tym samym czasie oprócz głównej anteny, będą pokazywane również na antenie TVP Info.

Zmiana dotyczy wydań „Wiadomości” emitowanych o godz. 8.00, 12.00, 15.00 i 19.30, głównego wydania „Panoramy” z godz. 18.00 oraz „Teleexpressu (17.00). - Jest to jeden z pomysłów Telewizyjnej Agencji Informacyjnej oraz szefostwa TVP Info, który mi się podoba - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. - Skoro TVP Info jest anteną informacyjną, a jednocześnie w TVP1 i TVP2 produkowane są bardzo profesjonalne programy informacyjne będące również atrakcyjne dla koneserów dla anteny informacyjnej, warto byłoby te pasma pasma krosować - dodaje.

Identyczny zabieg już od kilku lat stosują nadawcy komercyjni. Telewizja TVN swój codzienny serwis „Fakty” oprócz emisji na głównej antenie, pokazuje również w TVN24 BiS (chwilowo dziennik ten emitowany był również w TVN24). Z kolei „Wydarzenia” Telewizji Polsat w tym samym czasie śledzić można również na antenach Polsatu News i Polsatu News 2.

TVP Info rozważa również emisję wieczornych serwisów informacyjnych TVP3 z ośrodków regionalnych, które pokazywane są o godz. 21.30. - Jestem również zwolennikiem tego aby jedno z wydań regionalnych serwisów o godz. 21.30 z ośrodków regionalnych pojawiało się w TVP Info. Wówczas stacja newsowa TVP miałaby w sobie syntezę wszystkich rodzajów programów informacyjnych: własnych serwisów, najlepszych audycji informacyjnych Jedynki i Dwójki oraz program lokalny - komentuje nam prezes TVP. - Uważam, że z punktu widzenia budowy tożsamości marki i siły TVP Info, które idzie jak burza w górę, będzie to dobre. Według nieoficjalnych badań naszej telemetrii, do której mamy dostęp na podstawie pół miliona widzów, TVP Info już teraz jest zdecydowanym liderem oglądalności stacji newsowych i bije na głowę TVN24 - podkreśla Kurski.

Warto również dodać, że newsowa antena Telewizji Polskiej w ostatnim czasie ograniczyła emisję reklam, m.in. od paru miesięcy stacja nie pokazuje bloków reklamowych w paśmie między godz. 20.00, a 21.30. - Chciałbym uniknąć wrażenia śmietnika reklamowego, jaki teraz się wytwarza u odbiorcy. Tych reklam jest tam tak dużo, że widownia nam odpływa - mówił nam Jacek Kurski w maju br.

Według danych Nielsena w pierwszym półroczu br. „Wiadomości” TVP1 oglądało 2,65 mln widzów, „Teleexpress” TVP1 - 2,75 mln widzów, a „Panoramę” TVP2 - 1,30 mln. Wszystkie te dzienniki zanotowały spadki oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej. Najwięcej stracił „Teleexpress” - było to 14,54 proc. W przypadku „Wiadomości” ubytek widowni wyniósł 9,91 proc., a „Panoramy” - 7,47 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP będzie emitować „Wiadomości”, „Teleexpress” i „Panoramę” w TVP Info. Jacek Kurski: Krosowanie niektórych pasm

68 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zośka
"TVP Info, które idzie jak burza w górę"

Facet kompletnie oderwany od rzeczywistości.

0 0
odpowiedź
User
Gie
Chcą podbić oglądalność Wiadomości? Wiadomościom skoczy a TVP Info może stracić.
0 0
odpowiedź
User
Srebrna Balbina
Wielomilionowy wzrost oglądalności, tylko Nielsen nie będzie mógł go zmierzyć ;-)
0 0
odpowiedź