TVP promuje swój nowy serial o emigracji
Do połowy listopada trwa kampania reklamowa nowego polskiego serialu obyczajowego "Londyńczycy", który od najbliższego czwartku emitować będzie TVP 1.
Akcja obejmuje prasę ogólnopolską, radio, internet oraz outdoor. Dodatkowo w Warszawie realizowane są działania ambientowe - przy stacji metra Świętokrzyska ustawiony został nadmuchiwany nośnik o wymiarach 6 na 8 m, przy którym jest również replika Big Bena (podświetlana wieczorem), a na straży stoją przebrani za gwardzistów statyści.
Działaniom w mediach zewnętrznych towarzyszy kampania autopromocyjna na antenie TVP 1. W kampanii wykorzystano wizerunki aktorów grających główne role w serialu.
Za przygotowanie akcji odpowiedzialne było biuro marketingu i promocji TVP. Media zaplanował dom mediowy Guideline, który we wrześniu br. wygrał przetarg na obsługę Telewizji Polskiej w zakresie planowania i zakupu mediów.
"Londyńczycy" to opowieść o losach młodej polskiej emigracji na Wyspach Brytyjskich. W 13-odcinkowym serialu grają m.in.: Grażyna Barszczewska, Robert Więckiewicz, Przemysław Sadowski, Rafał Maćkowiak, Karolina Kominek-Skuratowicz i Maja Bohosiewicz. Emisja w czwartki o 21.10 w Jedynce począwszy od 23 października br.
Dołącz do dyskusji: TVP promuje swój nowy serial o emigracji