TVP reklamuje "Doręczyciela", "Tancerzy" i "Hit Generator"
Telewizja Polska rozpoczyna kampanię reklamową serialu "Doręczyciel" i programu rozrywkowego "Hit Generator". Od połowy marca prowadzona będzie natomiast akcja promocyjna serialu "Tancerze".
Kampanie reklamowe nowych pozycji w wiosennej ramówce Telewizji Polskiej są oparte na spotach autopromocyjnych. I tak TVP1 będzie emitować reklamy serialu "Doręczyciel", a TVP2 - programu rozrywkowego "Hit Generator" i serialu "Tancerze". Oprócz tego kampania "Doręczyciela" obejmie od 25 lutego do 15 marca prasę telewizyjną, tygodniki i miesięczniki, nośniki reklamy zewnętrznej oraz serwisy internetowe, a akcja promująca "Tancerzy" będzie prowadzona - z udziałem aktorów grających w tym serialu - od 16 marca do 18 kwietnia w outdoorze, prasie, radiu, internecie i niestandardowych eventach w wybranych miastach.
Natomiast już 18 lutego wystartowała kampania reklamująca "Hit Generator", której twarzami są występujący w tym programi Zbigniew Hołdys i Beata Sadowska. Oprócz autopromocji w TVP akcja będzie do 14 marca prowadzona w outdoorze, prasie, radiu i internecie.
Kreację wszystkich kampanii przygotowała Telewizja Polska we własnym zakresie, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Guideline.
Dołącz do dyskusji: TVP reklamuje "Doręczyciela", "Tancerzy" i "Hit Generator"