SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twist' liderem, duży spadek sprzedaży miesięcznika 'Dziewczyna'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w styczniu 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Twista" w styczniu 2009 r. wyniosła 162 452 egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer), który w styczniu b.r. sprzedał się w  ilości 122 428 egz. (spadek o 1,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 111 143 egz. (spadek o 18 proc.).

styczeń


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist 162 452 157 286
Fun Club 122 428 124 434
Popcorn 111 143 136 712
Dziewczyna 92 700 122 192
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 79 353 77 930

Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży wszystkich miesięczników.

2009/2008


styczeń

grudzień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist 162 452 138 122
Fun Club 122 428 106 689
Popcorn 111 143 103 693
Dziewczyna 92 700 80 534
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 79 353 66 466

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek sprzedaży miesięcznika 'Dziewczyna'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl