'Twist' liderem, duży spadek sprzedaży miesięcznika 'Dziewczyna'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w styczniu 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Twista" w styczniu 2009 r. wyniosła 162 452 egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo
Bauer), który w styczniu b.r. sprzedał się w ilości 122 428 egz.
(spadek o 1,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn"
(Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 111 143 egz.
(spadek o 18 proc.).
styczeń |
||
|
2009 |
2008 |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Twist | 162 452 | 157 286 |
Fun Club | 122 428 | 124 434 |
Popcorn | 111 143 | 136 712 |
Dziewczyna | 92 700 | 122 192 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 79 353 | 77 930 |
Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniego
miesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży wszystkich
miesięczników.
2009/2008 |
||
|
styczeń |
grudzień |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Twist | 162 452 | 138 122 |
Fun Club | 122 428 | 106 689 |
Popcorn | 111 143 | 103 693 |
Dziewczyna | 92 700 | 80 534 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 79 353 | 66 466 |
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek sprzedaży miesięcznika 'Dziewczyna'