„Twój świat od kuchni” z Robertem Sową w kampanii Bosch i Alma
Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa sprzętu AGD marki Bosch i linii produktów Food&Joy w delikatesach Alma. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Twój świat od kuchni”, przygotowała agencja Insignia.
Myślą przewodnią wspólnej kampanii marek Bosch i Alma jest podróż sentymentalna, którą każdy odbywa podczas gotowania. W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy twojswiatodkuchni.pl, w którym pasjonaci kulinariów mogą chwalić i dzielić się swoimi przepisami „z historią”. Dodatkowo na stronie zamieszczane będą filmy kulinarne z historiami opowiadanymi przez Roberta Sowę oraz informacje na temat sprzętu marki Bosch i produktów Food&Joy. Internauci, którzy prześlą najlepsze przepisy, zostaną zaproszeni w finale kampanii do wspólnego gotowania pod Sowy i w ten sposób będą rywalizować o kuchnię wyposażoną w sprzęt marki Bosch oraz zestawy prezentowe Food&Joy.
Kampania - zaplanowana na 8 tygodni - obejmuje też reklamy w prasie, internecie oraz sklepach Alma (m.in. spoty w POS TV). Za strategię działań, kreację i realizację działań odpowiada agencja Insignia.
Dołącz do dyskusji: „Twój świat od kuchni” z Robertem Sową w kampanii Bosch i Alma