„Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz” w reklamach Listerine Advanced White (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek płynu do płukania ust Listerine Advanced White (produkowanego przez Johnson & Johnson). Akcję przygotowały agencje Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i Primus.
Kampania Listerine Advanced White przekonuje, że płyn ten czyści, usuwa przebarwienia z zębów i zapobiega powstawaniu nowych, dzięki czemu już po dwóch tygodniach stosowania go zęby stają się bielsze. Reklamy, zgodnie z hasłem głównym akcji, pokazują, że „Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz”.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Primus (należący do GroupM).
Reklamy przygotowane przez Lemon Sky J. Walter Thompson Poland będą emitowane także w innych krajach Europy Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: „Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz” w reklamach Listerine Advanced White (wideo)