SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień w reklamie tv: Polsat mniej, TVP w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 396 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe Polsatu, za to więcej zarobiły TVP 1 i TVP 2.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono 9,4 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Na reklamy żywności przeznaczono mniej więcej tyle samo co tydzień wcześniej. Za to wydatki na reklamy telewizyjne produktów i usług telekomunikacyjnych wzrosły w skali tygodnia o 5,5 mln zł, a w przypadku produktów zdrowotnych i leków spadły o 3 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (12-18 marca 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
ŻYWNOŚĆ 83 415 264,05 zł 21,05
TELEKOMUNIKACJA 51 683 295,30 zł 13,04
PRODUKTY ZDROWOTNE, LEKI 51 306 604,90 zł 12,95
FINANSE 42 877 365,20 zł 10,82
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 42 430 529,30 zł 10,71
MOTORYZACJA TRANSPORT 29 904 829,50 zł 7,55
ROZRYWKA KULTURA 22 238 897,50 zł 5,61
SPRZEDAŻ 19 790 122,10 zł 4,99
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 14 480 841,90 zł 3,65
ODZIEŻ OBUWIE 10 283 644,75 zł 2,59
PRODUKTY DLA DZIECI 8 729 561,00 zł 2,2
USŁUGI 7 099 207,90 zł 1,79
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 6 318 137,70 zł 1,59
MARKETING 2 851 849,80 zł 0,72
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 1 278 048,40 zł 0,32
BUDOWNICTWO 734 990,00 zł 0,19
INNE 455 741,50 zł 0,11
ROLNICTWO OGRODNICTWO 415 524,00 zł 0,1
PRZEMYSŁ 7 600,00 zł 0
RAZEM 396 302 054,80 zł


Polsat cennikowo zarobił z reklam milion złotych mniej niż we wcześniejszym tygodniu, za to TVN - milion złotych więcej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 wzrosły z tygodnia na tydzień o prawie 4 mln zł, a TVP 2 - o niecałe 2 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (12-18 marca 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
Polsat 75 789 535,00 zł 19,12
TVN 75 194 880,00 zł 18,97
TVP1 36 648 900,00 zł 9,25
TVP2 26 648 585,00 zł 6,72
AXN 9 532 885,00 zł 2,41
TV4 8 725 715,00 zł 2,20
VIVA Polska 7 534 585,00 zł 1,90
Discovery 7 196 755,00 zł 1,82
TVN24 6 772 221,50 zł 1,71
Comedy Central 6 138 540,00 zł 1,55
National Geographic 5 579 915,00 zł 1,41
TLC 5 212 015,00 zł 1,32
TV PULS 4 945 310,00 zł 1,25
TVN7 4 774 770,00 zł 1,20
Polo TV 4 725 985,00 zł 1,19
Disney Channel 4 420 370,00 zł 1,12
Polsat2 4 252 705,00 zł 1,07
FOXLife 3 920 345,00 zł 0,99
TVP INFO 3 792 830,00 zł 0,96
Investigation Discovery 3 786 550,00 zł 0,96

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: Polsat mniej, TVP w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl