SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko filmy Polsatu lepsze od Małaszyńskiego i Walach

W miniony wtorek TVN zakończyła emisję pierwszego sezonu serialu "Twarzą w twarz". W swoim paśmie nadawania produkcja przegrywała jedynie z filmami, które pokazywał Polsat. Oglądalność serialu i jego wpływy reklamowe były jednak niższe niż emitowanej rok temu w tym samym czasie "Magdy M."

Średnia widownia "Twarzą w twarz" nadawanego w TVN we wtorki o 21.30 wyniosła 2,96 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Udziały stacji w czasie emisji serialu ukształtowały się na poziomie 22,98 proc. (w grupie 4+) i 23,10 proc. (w grupie 16-49).

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
20-11-2007 3 532 606 26,96% 27,14%
13-11-2007 2 959 204 22,50% 22,25%
06-11-2007 3 162 434 23,77% 23,92%
30-10-2007 2 882 575 22,37% 22,75%
23-10-2007 3 118 808 23,63% 24,16%
16-10-2007 2 914 959 23,23% 21,99%
09-10-2007 2 865 479 22,45% 21,71%
02-10-2007 2 852 484 22,42% 22,32%
25-09-2007 2 654 028 21,06% 19,74%
18-09-2007 2 951 471 23,80% 25,34%
11-09-2007 2 914 001 22,38% 23,70%
04-09-2007 2 827 941 21,52% 22,51%
średnia 2 964 647 22,98% 23,10%

Większą oglądalność miało emitowane rok temu w analogicznym paśmie 12 odcinków trzeciej serii "Magdy M." Oglądało ją wtedy średnio 3,52 mln widzów przy udziałach w rynku wynoszących odpowiednio 25,67 proc. i 29,07 proc.

W czasie emisji "Twarzą w twarz" TVN był stacją drugiego wyboru. Najwięcej widzów przyciągał w tym czasie Polsat, który nadawał filmy fabularne, co dawało mu średnią oglądalność na poziomie 3,17 mln osób. Za TVN znalazły się oba kanały telewizji publicznej: TVP 1 (głównie filmy i "Misja specjalna"; 2,19 mln) i TVP 2 ("Panorama" i cykl "Kocham kino"; 1,62 mln).

Stacja AMR SHR %
Polsat 3 172 205 24,60%
TVN - Twarzą w twarz 2 964 647 22,98%
TVP1 2 193 137 17,01%
TVP2 1 621 036 12,57%

Wśród widzów "Twarzą w twarz" dominowały kobiety. Serial cieszył się także największą popularnością wśród oglądających w wieku od 30 do 39 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańców miast i osób z wykształceniem średnim i wyższym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 72 34,80%

Kobiety 126 65,20%
Wiek 4- 9 28 1,74%

10- 15 56 4,43%

16 - 19 64 4,04%

20 - 24 46 4,09%

25 - 29 98 8,24%

30 - 34 128 9,73%

35 - 39 128 8,41%

40 - 44 85 5,73%

45 - 49 104 8,43%

50 - 54 152 12,50%

55 - 59 196 13,64%

60+ 105 19,02%
Wlk.miasta Wieś 59 22,73%

< 50 tys. 100 24,10%

50-100 tys. 105 9,36%

100-200 tys. 127 10,20%

> 200 tys. 163 33,60%
Zawód Top management 117 9,42%

Pracownicy szczebla średniego 160 19,31%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 93 17,73%

Emeryci 122 31,91%

Inne 62 21,63%
Wykształcenie Podstawowe 97 43,93%

Średnie 115 33,96%

Wyższe 148 15,93%

Inne 44 6,17%

Na reklamach emitowanych przy serialu TVN zarobiła w sumie 15,3 mln złotych. Dla porównania wpływy z 12 odcinków trzeciej serii "Magdy M." wyniosły 16,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja TVN zdecydowała, że nakręci kolejną serię "Twarzą w twarz". - Scenarzyści pracują już nad nowymi odcinkami - mówi nam Katarzyna Barylak z działu PR TVN. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy ruszą zdjęcia ani kiedy nowe odcinki pojawią się na antenie stacji.

"Twarzą w twarz" to serial obyczajowo - sensacyjny. Głównym jego bohaterem jest Wiktor, pseudonim "Ważka", którego życie zmienia się w momencie, gdy zostaje niesprawiedliwie oskarżony o popełnienie przestępstwa. W rolach głównych występują Paweł Małaszyński i Magdalena Walach. Pierwszą serię wyreżyserował Patryk Vega.

Dołącz do dyskusji: Tylko filmy Polsatu lepsze od Małaszyńskiego i Walach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl