SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka” straciła 340 tys. widzów, ale Polsat pozostał wiceliderem rynku

10. edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,09 mln osób, o 340 tys. mniej niż śledziło serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 35,16 mln zł.

Program „Tylko muzyka. Must be the music”  jesienią br. oglądać można był w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Talent-show śledziło średnio 2,09 mln osób. Przełożyło się to na 12,38 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 12,82 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu, nadany 4 października br. Obejrzało go średnio 2,5 mln osób.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-10-2015

2 499 472

15,23%

18-10-2015

2 480 063

14,43%

20-09-2015

2 291 280

13,79%


Dla porównania, nadawana rok temu ósma edycja „Tylko muzyki” miała średnio 2,43 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,55 proc. i 15,17 proc. Oznacza, że program stracił 340 tys. oglądających (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji muzycznego programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP1 (pokazująca wówczas gł. kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Dziewczyny ze Lwowa” i program „Rolnik szuka żony”), co dało jej 19,98 proc. udziału. Trzeci był TVN („Aplauz aplauz!”, „MasterChef” i filmy fabularne; 11,97 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (pasmo filmowe; 6,37 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 370 837

19,98%

14,31%

Polsat - Must be the music 10

2 089 338

12,38%

12,82%

TVN

2 019 714

11,97%

12,68%

TVP2

1 075 021

6,37%

7,89%

Wpływy reklamowe z odcinków 10. edycji muzycznego programu wyniosły 35,16 mln zł, czyli nieco więcej od przychodów ósmej serii, które osiągnęły wartość 34,93 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

10. edycję show zwyciężył Conrado Yanez. Kolejna seria „Tylko muzyki” na antenie Polsatu pojawi się wiosną przyszłego roku. Właśnie zakończyły się precastingi do niej.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła 340 tys. widzów, ale Polsat pozostał wiceliderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mikk
ileż można...
ciekawe do której edycji dobiją...
0 0
odpowiedź
User
pio
Bardzo dobry program który wygrał ze swoją główną konkurencją czyli tvn.Ta edycja pod względem poziomu była jednak bardzo słaba.Oby następna była lepsza.
0 0
odpowiedź
User
Danio
Porownanie ekonomiczne wychodzi temu programowi znacznie lepiej kontra Taniec z gwiazdami ktory uzyskuje lepsza widownie ( bez grupy komercyjnej, gdzie roznica nie jest za duza) i zarabia znacznie lepiej. Co powoduje ze wszystkie oplaty ponoszone przy tym programie sa znikome w porownaniu z tancem wiec mozna powiedzie ze to kura znoszaca zlote jaja. Jednak z konkurencja to przegrywa nie milosiernie. Czas na rewolucyjne zmiany studia i formuly!!!
0 0
odpowiedź