Tymbark promuje soki i napoje na rynku brytyjskim
Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) rozpoczął konsumencką akcję promocyjną swoich produktów na rynku brytyjskim. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację promocji odpowiada agencja IQ Marketing, która wygrała budżet na drodze przetargu.
Promocja skierowana jest do mieszkańców Wielkiej Brytanii. Celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości i wizerunku marki Tymbark na rynku brytyjskim oraz zachęcenie do spróbowania produktu.
Akcja promocyjna oparta jest na mechanice free prize draw - brytyjska odmiana loterii. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: samochód Alfa Romeo Mito (nagroda główna), 3 skutery Vespa oraz 200 nagród dodatkowych w postaci iPoda Shuffle.
Aby wziąć udział w promocji należy wysłać sms-em unikalny kod, znajdujący się pod naklejką promocyjną lub wpisać go na stronie www.tymbarkjuice.com. Uczestnik promocji od razu zostanie poinformowany czy wygrał nagrodę czy nie - za pomocą smsa zwrotnego lub komunikatu na stronie. Zwycięzca nagrody głównej będzie wyłoniony spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń.
W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała key visual, kreację reklam prasowych, strony internetowej oraz materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym i sieciach handlowych. Za obsługę strony internetowej oraz platformy sms odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji.
Promocja trwa do 31 grudnia 2009. Realizowana jest w ramach międzynarodowej strategii marki Tymbark.
Dołącz do dyskusji: Tymbark promuje soki i napoje na rynku brytyjskim