Tymbark: Się je pije do obiadu
Pod hasłem "Się je pije do obiadu" trwa telewizyjna kampania reklamowa napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi Communications i ZenithOptimedia.
30-sekundowy spot wykorzystywany w telewizyjnej kampanii reklamowej napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko pokazuje deszcz owoców, co ma symbolizować porę obiadową. Taki przekaz niestandardowo podkreśla smak i naturalność tego produktu, wyróżniając się wśród typowych kreacji prezentujących szczęśliwą rodziną.
Akcja pod hasłem "Się je pije do obiadu" od 19 października jest prowadzona we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Tymbark: Się je pije do obiadu