Ucieczka z miasta opanowanego przez kablówki reklamuje PlayStation Vue (wideo)
Nowy spot promujący telewizyjną platformę PlayStation Vue w dynamicznej akcji ma udowodnić, że można uwolnić się od skostniałej oferty operatorów kablowych i trafić do nowego świata, w którym obowiązuje wolność.
Przygotowany przez agencję Venables Bell & Partners minutowy spot jest nakręcony według kanonów klasycznego kina sensacyjnego. Ma promować PlayStation Vue - nową wprowadzaną w Stanach Zjednoczonych usługę telewizyjną Sony pozwalającą na dostęp do biblioteki kanałów i filmów bez abonamentu.
Pierwsze kadry prezentują miasteczko w USA opanowane przez telewizje kablowe, których furgonetki przeczesują ulice. Czyhają na mieszkańców, którym skończyła się umowa na kablówkę, a pracownicy operatorów szybko zmuszają tych nieszczęśników do podpisania nowego cyrografu.
Bohater spotu postanawia się sprzeciwić. Widząc furgonetkę podjeżdżającą pod swój dom wyskakuje przez okno i rzuca się do ucieczki ścigany przez prześladowców.
Kiedy sytuacja wydaje się bez wyjścia z pomocą uciekinierowi przychodzi tajemnicza kobieta, która zabiera bohatera do podziemnego, pięknego świata rządzonego przez PlayStation Vue. To świat, w którym obowiązują nie tylko czyste barwy i ostry obraz, ale także pełna wolność i brak jakichkolwiek zobowiązań.
Dołącz do dyskusji: Ucieczka z miasta opanowanego przez kablówki reklamuje PlayStation Vue (wideo)