SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ugotowani” po przejściu na emisję cotygodniową zyskali 320 tys. widzów

Najnowszy sezon programu „Ugotowani” oglądało 1,40 mln osób, o 320 tys. widzów więcej niż było to rok temu przed przejściem formatu na emisję cotygodniową. TVN w czasie emisji reality-show zajął trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49.

Dziesiątą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 18.00, w okresie od 21 lutego do 15 maja br. Średnia widownia wszystkich 12 odcinków reality-show wyniosła 1,40 mln osób, co przełożyło się na 10,59 proc. udziału w grupie 4+ i 14,18 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez TVN.

Wiosną ub.r. „Ugotowani” emitowani byli cztery razy w tygodniu w dni powszednie o 20.50. Oglądalność tych odcinków w okresie od 2 marca do 28 maja 2015 roku wyniosła 1,08 mln widzów. Przełożyło się to na 7,08 proc. udziału w wśród wszystkich widzów oraz 9,29 proc. w grupie 16-49. Oznacza to, że program zyskał 320 tys. widzów.

Z kolei dziewiątą edycję formatu, pokazywaną jesienią ub.r. już w obecnym paśmie - w niedziele o 18.00, śledziło 1,37 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 9,61 proc. i 12,81 proc.

Widownia „Ugotowanych” w ostatnich trzech sezonach

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Emisja

AMR

SHR%

AMR

SHR%

wiosna 2015

1 081 436

7,08%

566 814

9,29%

jesień 2015

1 372 698

9,61%

715 654

12,81%

wiosna 2016

1 399 120

10,59%

698 576

14,18%

TVN w paśmie emisji „Ugotowanych 10”, czyli od godz. 17.59 do 18.58 miał 10,07 proc. udziału (dane te również obejmują przerwy reklamowe). Stacja z tym wynikiem zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Liderem był Polsat nadający wówczas gł. „Nasz nowy dom” oraz „Wydarzenia”, co dało mu 14,62 proc. udziału.  Druga była TVP1 (powtórki „Komisarza Alexa” i „Rancza” oraz teleturniej „Jaka to melodia?”; 12,02 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda”; 9,52 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej TVN z wynikiem 13,61 proc. był drugi za Polsatem.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Konkurencja - pasmo: 17:59 - 18:58

Wszyscy 4+

16-49

16-49 miasta

16-49 miasta > 100 tys. mieszk.

Stacja

SHR%

SHR%

SHR%

SHR%

Polsat

14,62%

16,44%

15,68%

13,95%

TVP1

12,02%

7,28%

6,23%

5,47%

TVN - Ugotowani 10

10,07%

13,61%

15,59%

16,96%

TVP2

9,52%

6,16%

5,89%

6,08%

Nie wiadomo, czy TVN zdecyduje się pokazać kolejny sezon „Ugotowanych” -decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

 

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” po przejściu na emisję cotygodniową zyskali 320 tys. widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl