UM globalną agencją mediową Levi's
Firma odzieżowa Levi's Jeans skonsolidowała globalną obsługę mediową w agencji UM (IPG Mediabrands), z którą od 4 lat współpracuje w tym zakresie w obu Amerykach.
We wrześniu 2019 roku, po dokonaniu przeglądu agencja należąca do IPG Mediabrands została uznana za najlepszą agencję mediową Levi's w USA, Kanadzie i Meksyku. Wcześniej wiodącą agencją było OMD (Omnicom Group).
Według Comvergence wydatki Levi's na media w Ameryce Północnej wyniosły 73 mln dolarów w 2023 roku. Firma ta szacuje,. że globalne wydatki jeansowej marki wynoszą 142 mln dolarów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Rzecznik Levi's potwierdził serwisowi Campaign informację o wyborze UM: - Cieszymy się, że możemy potwierdzić, że UM jest globalnym partnerem mediowym marki Levi's. Ta relacja pomoże zapewnić większą spójność, skalę, elastyczność i spostrzeżenia wspierające powiązanie marki z Levi's fanów na całym świecie - przekazał
We wrześniu ubiegłego roku Levi's mianował TBWA\Chiat\Day swoją wiodącą agencją kreatywną, a w marcu agencja rozpoczęła globalną kampanię celebrującą jej dziedzictwo. Kampania zatytułowana „Podłoga jest Twoja” obejmowała całą Europę, Azję, Amerykę Łacińską i Amerykę Północną.
W styczniu doszło do zmian w kierownictwie spółki-matki Levi Strauss & Co. - była dyrektor generalna Kohl, Michelle Gass, została prezesem i dyrektorem generalnym, przejmując obowiązki od Chipa Bergha, który w kwietniu przeszedł na emeryturę.
Dołącz do dyskusji: UM globalną agencją mediową Levi's