Uniqa z kampanią przeciw hejtowi. W reklamie Sara James, Igo i Loczniki
Firma ubezpieczeniowa Uniqa powołała Fundację Uniqa, która ma na celu wspierać działania społeczne ubezpieczyciela i aktywnie działać przeciwko hejtowi. W specjalnej kampanii temu poświęconej występują m.in. Sara James, Igo i Loczniki.
Powołaniu fundacji towarzyszy premiera spotu wyprodukowanego przez Papaya Films. Emitowany w telewizji i internecie film “Szkoda życia na hejt” całą uwagę koncentruje na problemie hejtu.
Bohaterami kampanii są artyści młodego pokolenia: Sara James, Igo i Loczniki, a źródłem inspiracji dla historii jest teledysk do piosenki Igo „Better be alive”, która stanowi muzyczny motyw przewodni w kampanii. Polskie słowa napisał do niej sam Igo, a wykonuje ją w duecie z Sarą James. Duet taneczny Loczniki odpowiadał za choreografię do filmu.
Celem Fundacji Uniqa jest edukowanie różnych grup społecznych o szkodliwych skutkach hejtu, budowanie postaw, które zapobiegają rozprzestrzenianiu się hejtu, a także walka z jego skutkami w obszarze zdrowia psychicznego. Uniqa od 2020 oferuje przy szkolnym ubezpieczeniu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) możliwość rozszerzenia jego zakresu o ochronę na wypadek hejtu w internecie.
- Dla osób doświadczających hejtu najgorsza jest samotność. Poczucie, że walczą z nim w pojedynkę. Dlatego musimy nauczyć się: dostrzegać hejt, rozmawiać o nim, szukać pomocy – ale też tej pomocy udzielać. W tym celu powołaliśmy do życia Fundację Uniqa, żeby razem wspierać walkę z hejtem – tłumaczy Karolina Rosińska, prezeska Fundacji Uniqa.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja PZL, za reżyserię Krzysztof Grajper.
Z ramienia Papaya Films za produkcję odpowiadał Michał Trusiewicz, a za zdjęcia Igor Połaniewicz, reprezentowany przez Papaya Roster.
Dołącz do dyskusji: Uniqa z kampanią przeciw hejtowi. W reklamie Sara James, Igo i Loczniki