Universal Channel promuje drugi sezon 'Californication'
Kanał Universal Channel rozpoczyna kampanię reklamową drugiego sezonu serialu "Californication", który będzie emitować od 7 września br. w poniedziałkowym paśmie komediowym o godz. 22.00.
Kampania obejmie radio (RMF FM, lokalne stacje radiowe), prasę ("To i Owo", "Tele Tydzień' i 'Tele Świat) oraz internet. Reklamy pojawią się też na autobusach w Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Krakowie.
W ranach działań promocyjnych serialu na antenie Universal Channel przeprowadzony zostanie także konkurs sms-owy, w którym główną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku Rozrywki Universal na Florydzie w USA. W serwisie Fotka.pl odbędzie się natomiast konkurs na dziewczynę Hanka Moody'ego, głównego bohatera serialu 'Californication', którego gra David Duchovny.
Autorem kreacji kampanii, która przygotowana została w Londynie, jest NBC Universal Global Networks. W zależności od mediów akcja potrwa około 6 tygodni.
Działania marketingowe wsparte będą intensywną kampanią PR.
Dołącz do dyskusji: Universal Channel promuje drugi sezon 'Californication'