UPC Biznes wprowadza Wirtualną Centralę do oferty dla SoHo i SME
UPC Biznes uruchomił nową usługę telefoniczne Wirtualna Centrala, która kierowana jest do firm z sektora small office i home office oraz small and medium-sized enterprises.
Z usługi skorzystać mogą teraz wszystkie firmy, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności. Dotychczas usługę proponowano jedynie dużym firmom.
Wśród funkcji Wirtualnej Centrali są: powitanie osoby dzwoniącej, odebranie każdego telefonu i skierowanie połączenia do właściwej osoby w firmie.
Biznes Wirtualna Centrala nie wymaga instalacji tradycyjnego łącza telefonicznego, dodatkowej infrastruktury czy zakupu urządzeń. Zapewnia stałą kontrolę wydatków, a co za tym następuje - przekłada się na natychmiastową oszczędność kosztów.
Dołącz do dyskusji: UPC Biznes wprowadza Wirtualną Centralę do oferty dla SoHo i SME