Urodziny 'Party' wspiera kampania reklamowa z Małgorzatą Foremniak
Wczoraj ukazał się urodzinowy numer dwutygodnika "Party" (Edipresse Polska), który obecny jest na rynku już od roku. Wydaniu towarzyszy kampania reklamowa w której występują aktorka Małgorzata Foremniak.
Urodzinowy numer ma objętość powiększoną do 156 stron (zwykle pismo liczy 84 strony) i lakierowaną okładkę. Ukazał się w nakładzie wynoszącym 580 tys. egz.
Wydanie wsparte jest kampanią reklamową w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TVN Style), prasie i punktach sprzedaży. Akcja promocyjna towarzyszyć będzie także kolejnym dwóm numerom. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom Zenith Optimedia.
Średnia sprzedaż ogółem "Party" w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 464 954 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Urodziny 'Party' wspiera kampania reklamowa z Małgorzatą Foremniak