V&P wygrywa przetarg Volkswagen Financial Services
Agencja reklamowa V&P wygrała przetarg na obsługę marketingowo-reklamową marki Volkswagen Financial Services w Polsce. Umowę podpisano na trzy lata, począwszy od stycznia 2019 r.
Zespół V&P od stycznia br. odpowiada za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad spójnością komunikacji klienta, w tym także za działania digitalowe.
Po stronie agencji, za działania dla klienta odpowiadają: za obszar strategii Arkadiusz Legoń (head of concept), za działania online Sebastian Szaraniec (head of digital). Opiekę nad klientem powierzono Magdalenie Szczuckiej (account group head).
- Przed nami trzy lata działań wspierających obecność marki na polskim rynku, podczas których mamy nadzieję wykorzystać potencjał modelu Marketingu Konwersji 360° - komentuje podpisanie umowy Maciej Michalik, dyrektor zarządzający agencji V&P.
Dołącz do dyskusji: V&P wygrywa przetarg Volkswagen Financial Services