Vectra 'daje więcej' - kampania nowej oferty sieci (wideo)
W poniedziałek 6 października wystartowała kampania reklamowa promująca nową ofertę telewizji cyfrowej w sieci kablowej Vectra. Akcja odbywa się pod hasłem "Dajemy więcej".
Kampania realizowana jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN Siedem, stacje lokalne docierające do abonentów Vectry w 60 miejscowościach), internecie (banerowa kampania geotargetowana oraz e-mailing do użytkowników poczty - działania w wp.pl, onet.pl i na portalach miejskich), z użyciem ambient mediów (działania door-to-door, konkurs na hasło promujące pakiet platynowy), lokalnego outdooru i ekspozycji oraz narzędzi BTL (door-to-door, plakaty).
Za projekt i opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada krakowska agencja Schulz. Realizuje ona także działania ambientowe i zajmowała się zaplanowaniem i zakupem czasu w telewizji ogólnopolskiej. Media internetowe zakupiła i zaplanowała firma Innovations.
Od października br. Vectra wprowadziła do swojej oferty w sumie 21 nowych kanałów i dwa nowe pakiety (szczegóły nowej oferty).
Dołącz do dyskusji: Vectra 'daje więcej' - kampania nowej oferty sieci (wideo)