SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vision & People wygrała przetarg na obsługę Ahmad Tea London

Agencja Vision & People wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki herbat Ahmad Tea London.   

Agencja zaproponowała nową komunikację kreatywną „AH moments…”, którą marka właśnie wdraża na polskim rynku. Idea angażuje odbiorców w świat przyjemności związanych zarówno z konsumpcją herbaty premium, jak i sytuacji, które tej konsumpcji towarzyszą. Działania będą obejmować ATL, digital oraz eventy. Dodatkowo agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów digital.

- Ten sukces pokazuje siłę, jaka płynie z połączenia zespołów strategii, kreacji, motion design oraz social mediów. Jest urzeczywistnieniem nowego pozycjonowania Vision & People, czyli poszukiwaniem „&” - połączenia różnych kompetencji, dających oczekiwane rezultaty - mówi Kacper Skocki, dyrektor operacyjny Vision & People.

- Zadanie polegało na znalezieniu wyrazu kreatywnego dla wartości marki skupionych wokół quality time, a więc na czerpaniu radości z chwili i uważności. Dostrzeżenie wykrzyknika „Ach!” w nazwie brandu było dla nas oczywistym rozwiązaniem, którego prostota zbudowała silny potencjał kreatywny, także międzynarodowy – dodaje Marta Glapińska, concept & design director.

Umowa zostanie podpisana na 2 lata.  
 

Dołącz do dyskusji: Vision & People wygrała przetarg na obsługę Ahmad Tea London

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl