VW odnawia umowę z MLS
Amerykańska zawodowa ligi piłki nożnej MLS (Major League Soccer) o kolejne cztery lata przedłużyła umowę sponsorską z firmą Volkswagen of America.
W ramach umowy, której szczegóły finansowe nie zostały ujawnione, producent samochodów zachowa status oficjalnego pojazdu rozgrywek.
Auta Volkswagena będą także obecne podczas specjalnych imprez organizowanych przez MLS, w tym z udziałem zawodników ligi. Firma będzie także partnerem drużyny z Waszyngtonu D.C. United, a na koszulkach jej zawodników uwidocznione będzie logo VW.
"Volkswagen od lat wspiera piłkę nożną na skalę globalną. Współpraca z MLS umacnia nasz związek z konsumentami a amerykańskiego rynku, szczególnie z rodzinami, fanami sportów oraz wielokulturowymi odbiorcami. Dodatkowo agresywne plany rozwojowe MLS są bliskie naszej długoterminowej strategii rozwoju" - stwierdził Tim Ellis, wiceprezes ds. marketingu w Volkswagen of America.
Obecnie startuje 14. sezon MLS, a oprócz VW sponsorami ligi są takie marki jak Adidas, American Airlines, Budweiser, Chase, Gatorade, The Home Depot, NAPA Auto Parts, Pepsi Co. oraz Visa.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: VW odnawia umowę z MLS