SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W pogoni za MySpace

MySpace to niekwestionowany światowy lider na rynku serwisów społecznościowych. Ale w Wielkiej Brytanii pomału zaczynają deptać mu po piętach konkurencyjne Facebook i Bebo.

Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen/NetRatings, w maju należący do News Corp. serwis MySpace zanotował spadek odwiedzin w Wielkiej Brytanii, podczas gdy Facebook i Bebo zdobyły nowych użytkowników.

W ciągu ostatniego półrocza Facebook stał się bardziej popularny w Wielkiej Brytanii niż w USA, gdzie rozpoczynał działalność z przeznaczeniem tylko dla studentów tamtejszych uczelni. Według danych Nielsena, w maju Facebook odwiedziło 10 procent brytyjskich internautów, w porównaniu do 9 procent amerykańskich. Po otwarciu się na inne grupy, serwis zwiększył swoją bazę użytkowników o ponad 500 procent.

Nielsen/NetRatings prognozuje, że jeśli majowy trend się utrzyma, to Facebook i Bebo już we wrześniu będą się cieszyć taką samą popularnością w Wielkiej Brytanii jak MySpace.

Pod względem liczby użytkowników - 6,5 miliona - MySpace wciąż jeszcze dominuje na brytyjskiej scenie serwisów społecznościowych. Bebo ma 4 miliony, a Facebook 3,2 miliona użytkowników. Z kolei około pół miliona brytyjskich internautów korzysta z wszystkich trzech omawianych serwisów.

Dołącz do dyskusji: W pogoni za MySpace

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl