SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W TVN najwięcej trzeba wydać na reklamy przy „Masterchef Junior” i „Małych gigantach”

Do najdroższych reklamowo pozycji programowych w TVN w lutym należą „Masterchef Junior”, „Mali giganci” i „Fakty”. Stacja jako pierwsza spośród ogólnopolskich nadawców już w lutym wprowadza wiosenną ramówkę, w której pojawi się kilka nowości oraz premierowe odcinki już nadawanych programów.

„Masterchef Junior” startuje w niedzielę 21 lutego br. Reklamy przy nim kosztują od 30,8 do 49,9 tys. zł (cena netto za 30-sek spot, bez rabatów). Dzień wcześniej zadebiutuje nowa edycja programu „Mali giganci” - za reklamę przy tym show trzeba zapłacić od 20,8 do 44,5 tys. zł.

Nowościami w ramówce TVN są jeszcze show „Agent Gwiazdy” i serial „Druga szansa”. W obecność reklamową przy „Agencie” trzeba zainwestować od 24,5 do 36,2 tys. zł. Z kolei spot przy „Drugiej szansie” to wydatek rzędu od 23,6 do 33,2 tys. zł.

Cena spotu przy premierowych odcinkach „Kuby Wojewódzkiego” kosztuje 20,2 tys. zł, a przy „Kuchennych rewolucjach” - od 27,3 do 31,3 tys. zł. Natomiast reklama przy „You can dance” kosztuje od 24,3 do 36,4 tys. zł.

Zainteresowani reklamą przy serialu „Na Wspólnej” w drugiej połowie lutego, po wprowadzeniu wiosennej ramówki, zapłacą 38,5 tys. zł (37,9 tys. zł rok temu), a przy serialu „Singielka” - nawet 21,1 tys. zł.

Reklama przy „Faktach” kosztuje 41,1 tys. zł przy emisji w dzień powszedni (39,9 tys. zł w lutym ub.r.), a w niedzielę - 42,8 tys. zł (40,3 tys. zł rok temu). Za spot przy „Sporcie” trzeba zapłacić od 34,3 tys. zł (dni powszednie) do 36,5 tys. zł w niedziele. Przy „Pogodzie” zaś - od 29,6 tys. zł (dni powszednie) do 32,1 tys. zł w niedziele. Spoty przy programie „Uwaga” wyceniono maksymalnie na 27,6 tys. zł.

TVN postanowił wprowadzić wiosenną ramówkę już w połowie lutego, bo firmy coraz częściej wykupują reklamy w tym okresie.

W tym roku w TVN obowiązują nowe zasady sprzedaży, które TVN Media ogłosiło w grudniu ub.r. Wprowadzono m.in. nowy podział w grupie reklamodawców strategicznych oraz zwiększono próg negocjacji rabatów do 20 mln zł (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: W TVN najwięcej trzeba wydać na reklamy przy „Masterchef Junior” i „Małych gigantach”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Filip
łał
0 0
odpowiedź