Warta: Teraz skup się na czymś przyjemnym
W internecie rozpoczyna się kampania reklamowa Warty. Akcja pod hasłem "Teraz skup się na czymś przyjemnym" promuje ubezpieczenia podróżne i mieszkaniowe tej firmy.
Startująca właśnie kampania Warty reklamuje oferowane przez nią ubezpieczenia podróżne Warta Travel oraz mieszkaniowe: Warta Dom Komfort i Warta Dom. Internetowej akcji prowadzonej pod hasłem "Teraz skup się na czymś przyjemnym" towarzyszy promocja, w której do końca września na polisę podróżną otrzymuje się 10-procentową zniżkę, a przy wykupywaniu lub przedłużaniu ubezpieczenia mieszkaniowego dostaje się dodatkowo za złotówkę Pakiet Torebka lub ubezpieczenie Bagaż Podróżny na 1 tys. zł oraz zniżkę na ubezpieczenia komunikacyjne - 10 proc. na Autocasco i 5 proc. na OC.
Reklamy Warty od 6 lipca ukazują się w serwisach onet.pl, interia.pl, decoria.pl, domosfera.pl, na części stron turystycznych należących do sieci ARBOmedia oraz w wyszukiwarce google.pl.
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowa G7, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Warta: Teraz skup się na czymś przyjemnym