Warzywko wraca do telewizji
"Warzywko. Najwarzywniejsze w kuchni" to główne hasło, a zarazem motyw przewodni trwającej kampanii reklamowej Warzywka. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki po kilkuletniej nieobecności reklamowej na antenie stacji telewizyjnych.
Spot kładzie nacisk na warzywny smak przyprawy i podkreśla, że jej używanie jest gwarancją sukcesu kulinarnego. Inspiracją do stworzenia filmu był wiersz Jana Brzechwy "Na straganie". Przedstawione w reklamie jarzyny rozmawiają o swoich zaletach i próbują ustalić, która z nich jest najbardziej warzywna. Rymowany tekst czytany przez lektora, wraz z umiejętnie dobraną muzyką, buduje radosny nastrój gotowania.
Emisję 30- i 15-sekundowych spotów reklamowych zaplanowano na okres luty-marzec. Filmy pojawią się na antenie stacji TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TV4 i TVN 7.
Za kreację kampanii odpowiedzialna była agencja Just: art director Małgorzta Gontarczyk, copywriter Urszula Ginalska i account manager Paweł Grzybowski. Produkcją filmu reklamowego zajął się dom produkcyjny Graffiti Film. Za zdjęcia i reżyserię odpowiadał Andrzej Sawczuk. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.
Dołącz do dyskusji: Warzywko wraca do telewizji