"Waseet" reklamuje się w Warszawie
W Warszawie trwa kampania reklamowa tygodnika ogłoszeniowego "Waseet". Akcja prowadzona jest w outdoorze, centrach handlowych i kanale B2B.
Kampania reklamowa bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego "Waseet" przebiega pod hasłami "Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet" i "Jeśli można kogoś znaleźć, na pewno znajdziesz go w Waseet". Slogany znajdują się w dwóch wariantach kreacji, które przedstawiają nietypowe auto i kominiarza. Celem akcji jest nagłośnienie debiutu tego czasopisma i podkreślenie, że jest ono bezpłatnie dostarczane do domów i biur.
Prowadzona w Warszawie akcja obejmuje przez cały luty outdoor, a w weekendy od 13 lutego do 8 marca - centra handlowe (niestandardowe stoiska, gift packi dla klientów, animatorzy jako reprezentanci kategorii). Ponadto 18 lutego welcome packi zostaną rozesłane do menedżerów wysokiego szczebla największych firm, głównie z branży FMCG.
Za działania ATL odpowiedzialne jest Saatchi & Saatchi Communications, a za działania BTL - Saatchi & Saatchi Direct. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Equinox Media (outdoor) i ARBOmedia (działania direct).
Dołącz do dyskusji: "Waseet" reklamuje się w Warszawie
a nie jakiś łasit