Wawel wprowadza Żelki Travelki, promuje je kampanią
Marka Fresh&Fruity (Wawel SA) wprowadziła do sprzedaży Żelki Travelki, których smaki inspirowane są Azją, Afryką i Ameryką. Nowa linia produktów otrzymała silne wsparcie marketingowe. Główną osią kampanii promocyjnej jest rymowany spot.
Spot reklamowy promujący Żelki Travelki pokazuje, jak paczki nowych żelków wpadają w ręce osób podróżujących po swojemu w różnych miejscach.
Reklama emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach digitalowych (platformy VOD, Player, Polsat Go oraz META). Koncept i scenariusz opracował dział marketingu firmy Wawel, a za produkcję odpowiada studio filmowe M5. Kampania promocyjna Żelków Travelków realizowana jest także w stacjach radiowych i na outdoorze (lotniska i dworce). Wsparcie marketingowe obejmie również działania PR oraz materiały POS w sklepach.
Żelki Travelki dostępne są w 4 smakach: Azji (kompozycja liczi, yuzu, granatu, mandarynki i wiśni), Afryki (owoce figi, karamboli i melona oraz trawy cytrynowej, a także banana i arbuza), Ameryki (to marakuja nadziewana mango).
Dostępna jest też wersja dla wegan - Żelki Travelki Smaki Świata z międzynarodowym certyfikatem V-label. To żelki o smaku soczystej pomarańczy sycylijskiej z nadzieniem cytrynowym, marakuji nadzianej mango oraz unikatowe połączenie opuncji z granatem.
Dołącz do dyskusji: Wawel wprowadza Żelki Travelki, promuje je kampanią