Wegetariański spot zbyt seksowny na Super Bowl (wideo)
Telewizja NBC odmówiła wyemitowania w przerwie meczu o Super Bowl reklamy zachęcającej do wegetarianizmu. Stacja uzasadniła, że spot pokazujący skąpo ubrane modelki z warzywami jest zbyt wyuzdany.
Przygotowana przez organizację PETA (ang. People for the Ethical Treatment of Animals, czyli Ludzie na rzecz Etycznego Traktowania Zwierząt) reklama telewizyjna zachęcająca do wegetarianizmu pokazuje skąpo ubrane kobiety, które w wyzywający sposób trzymają różne warzywa. "Badania pokazują, że wegetarianie mają lepszy seks" - mówi slogan puentujący filmik, który stowarzyszenie chciało zaproponować do nadania w przerwie transmisji telewizyjnej meczu finałowego o Super Bowl rozgrywanego w zawodowej lidze futbolu amerykańskiego NFL.
Jednak stacja NBC, która transmituje to wydarzenie, odmówiła pokazania reklamy. - Spot pokazuje poziom seksualności przekraczający nasze standardy - uzasadniła Victoria Morgan kierująca biurem reklamy tego kanału.
Dołącz do dyskusji: Wegetariański spot zbyt seksowny na Super Bowl (wideo)