'Widget Twoim asystentem' w kampanii UPS Polska
Pod hasłem "Widget Twoim asystentem" ruszyła internetowa kampania reklamowa UPS Polska. Akcja promuje unowocześnioną aplikację do śledzenia przesyłek w internecie.
Prowadzona obecnie kampania UPS Polska reklamuje ulepszoną wersję widgeta służącego do śledzenie w internecie przesyłek realizowanych przez tą firmę. W aplikacji wprowadzono m.in. proaktywne powiadomienia, kodowanie za pomocą kolorów oraz możliwość wybrania przez użytkowników różnych postaci. Jednocześnie akcja pod hasłem "Widget Twoim asystentem" promuje wizerunek UPS Polska jako firmy otwartej na klientów i wykorzystującej rozwiązania technologiczne do umożliwienia im kontroli nad przesyłkami.
Akcja obejmuje przede wszystkim portale ogólnotematyczne i biznesowe, takie jak Wirtualna Polska, Onet, Rzeczpospolita, Bankier, Gazetaprawna i Money. Kreację kampanii - zaplanowanej do 11 listopada - zaadaptowała na polski rynek agencja reklamowa Momentum Worldwide, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: 'Widget Twoim asystentem' w kampanii UPS Polska