Widzowie telewizji online chcą reklam w zamian za darmowe treści
Ponad 80 procent osób oglądających programy stacji telewizyjnych winternecie wolałoby oglądać reklamy w zamian za darmowe treściwideo.
Dla porównania w roku 2006 tak samo twierdziło 67 procentrespondentów - wynika z badania przeprowadzonego przez firmęKnowledge Networks.
Badanie to pokazało również nieznacznie rosnącą akceptacjęużytkowników dla reklam typu pre-roll (umieszczanych przed danymmateriałem), który jest najpopularniejszym obecnie dostępnymformatem reklamy wideo. W minionym roku treści poprzedzone takimireklamami obejrzało 37 procent widzów telewizji online, o 7 procentwięcej niż w roku 2006.
W tym samym okresie zmniejszył się jednak odsetek badanychpodejmujących działanie w wyniku obejrzenia takich reklam: z 26 do17 procent jeśli chodzi o polecenie reklamy innym użytkownikom orazz 28 do 25 procent kierujących się na witrynę danegoreklamodawcy.
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Widzowie telewizji online chcą reklam w zamian za darmowe treści
http://program-telewizyjny.blogspot.com