"Więcej radości"
Kupując Toyotę Corollę Verso z homologacją ciężarową, klient zyskuje dokładnie 22 proc więcej radości. Kampania z takim rozwiązaniem kreatywnym przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi dla Toyota Motor Poland właśnie wystartowała
Rozwiązanie kreatywne przogotowanej przez Saatchi & Saatchi dla Toyota Motor Poland kampanii reklamowej dotyczącej modelu Toyota Corolla Verso, polega na uświadomieniu klientowi, że kupując ten model z homologacją ciężarową nie tylko może on oszczędzić na pełnym odliczeniu VAT-u, ale także zyskuje coś mniej materialnego, ale równie wartościowego - 22 proc. więcej radości. Decydując się na zakup Toyoty Corolli Verso w przedstawianej ofercie klient ma możliwość nabycia jedynego auta w swoim segmencie posiadającego 5 - osobową homologację ciężarową - czytamy w komunikacie nadawcy.
Celem działań reklamowych będzie poinformowanie o możliwości odpisu VAT-u przy zakupie samochodu z homologacją ciężarową oraz zwiększenie sprzedaży tego modelu.
Kampania jest skierowana do niezależnych młodych rodziców posiadających (lub planujących) jedno lub dwoje dzieci w wieku do 10 lat, ale za wszelką cenę unikających stereotypu "bycia rodzicem". Osoby te często podróżują z dziećmi i cenią różne aspekty funkcjonalności samochodu, takie jak pakowność, możliwość przewożenia roweru czy nart, ale też zwracają uwagę na design samochodu, którym jeżdżą. Fakt, że spełniają się nie tylko jako rodzice, ale też prowadzą intensywne życie towarzyskie oznacza, że mogą wykorzystywać mozliwości takiego samochodu do różnych celów.
Media plan akcji, która rozpoczęła się 4 maja i potrwa 2 tygodnie, obejmie prasę i internet. W kampanii prasowej użyte zostaną tygodniki opinii, "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" i "Puls Biznesu", a w akcji internetowej witryny zasięgowe i biznesowe, na których pojawią się brandmarki z billboardami, skyscrapery oraz mailing.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenithmedia.
Klient: Toyota Motor Poland
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Krzysztof Prus, Robert Hoffman
Przedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Karina Komorowska
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Andrzej Ratajczyk
Copywriter: Jarosław Kamiński.
Dołącz do dyskusji: "Więcej radości"