Wirtualna Polska obniża ceny reklam dla marek pomagających uchodźcom
Wirtualna Polska o 50 proc. obniża ceny reklam wideo dla marek i klientów, którzy wspomagają uchodźców z Ukrainy. Oferuje im również bezpłatną obecność natywną w swoim serwisie Vpolshchi.pl.
Wirtualna Polska w raporcie „polski rynek mediowy w obliczu wojny na Ukrainie” poinformowała, że obniża o 50 proc. ceny reklam wideo dla wszystkich klientów i marek, które „swoimi działaniami wsparły uchodźców z Ukrainy”.
Promocja dotyczy wszystkich modeli sprzedażowych i obowiązuje do końca marca br.
Jednocześnie WP proponuje markom pomagającym ukraińskim uchodźcom obecność natywną we Vpolshchi.pl. To ukraińskojęzyczny serwis, który ma w rzetelny sposób informować o wydarzeniach związanych z wojną, a także udostępniać porady mogące przydać się ukraińskim uchodźcom w Polsce.
W obliczu tragicznych wydarzeń za wschodnią granicą Wirtualna Polska rozpoczęła wiele działań na rzecz ukraińskiej społeczności. Na platformie WP Pilot możliwy jest bezpłatny odbiór kanału Ukraina24, a w Open.fm pojawiły się ukraińskie stacje radiowe. W biurach spółek należących do Grupy w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Lublinie i Chorzowie zorganizowane zostały zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska obniża ceny reklam dla marek pomagających uchodźcom