Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska w IAA Polska
Do grona członków IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyły Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska. Będą włączać się w realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów.
Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska będą działać w IAA Polska w ramach tzw. kurii mediów.
– Od kilku lat prężnie działamy na rynku komunikacji marketingowej, dlatego IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to dla nas idealne miejsce do rozwoju własnych kompetencji w tym zakresie. Chcemy czerpać najlepsze wzorce z rynku i sami dzielić się naszym dużym doświadczeniem marketingowym – mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i ds. rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.
Przystąpienie do IAA Polska Wirtualnej Polski skomentowała Agnieszka Gajzler, dyrektorka Departamentu Media Product Business Growth: - Konsekwentnie budujemy pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce oraz etycznego partnera w biznesie. Dołączenie do IAA Polska jest dla nas kolejnym krokiem w realizacji tej strategii. Otwiera również nowe, inspirujące pola dialogu z marketerami, agencjami i innymi mediami.
Nowe możliwości wraz z włączeniem do IAA Polska widzi także Nawojka Chałupińska, head of partner marketing, EMEA z Tidal: - Tidal obecny jest w Polsce od ponad 11 lat, dostarczając swoim użytkownikom muzykę w najwyższej dostępnej jakości dźwięku i nieustannie przybliżając słuchaczy i marki do ich ulubionych artystów. Dzięki IAA Polska nasz lokalny zespół będzie mógł rozwijać jeszcze więcej kompetencji marketingowych. Mamy również nadzieję podzielić się naszym doświadczeniem i wzmocnić świadomość wśród naszych partnerów.
Poszerza się również grono członków zwyczajnych Stowarzyszenia - dołączają dwaj marketingowcy z 20-lenim doświadczeniem: Szymon Jóźwiak i Paweł Pluciński.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska w IAA Polska